Кошница    0
Кошницата ви е празна!
Договор за  касов апарат

Договор за касов апарат

Модел service
Наличност В наличност

Най-евтиният, базов абонамент за сервизно обслужване на касов апарат. Професионален сервиз за касови апарати, абонаментно обслужване и сервиз на касови апарати

Онлайн Цена: 60,00 лв.
-+

За да направите заявка/поръчка е НЕОБХОДИМА РЕГИСТРАЦИЯ.

Необходими са следните документи, от които да вземете данни за сключване на договор за сервизно обслужване на ЕКАФП или Фискален принтер:

  • Свидетелство за регистрация.
  • Паспорт на фискално устройство.
  • Последен договор за сервизно обслужване.

Той включва следните услуги:

  • Водене на досие на устройстрото (направени промени в данните на устройството, регистрирани ремонти, смяна на собственост, смяна на фискална памет и т.н,) което е задължително съгласно Наредба Н-18.
  • Отзоваване и пълно съдействие при проверки направени от Националната Агенция за Приходите.
  • Време за реакция при смяна на фискална памет : два (5) работни дни за гр.София и три (5) работни дни за страната.
  • Време за реакция при повреда: за гр. София - до 8 часа, за страната - 24 часа
  • Време за ремонти: съгласно регламентираните срокове в Наредба Н-18 - 2(два) работни дни за градовете и 4(четири) дни за селата.
  • Помощ и консултации по телефон в рамките на работното време на сервиза.
  • Помощ и консултации по е-mail в рамките на работното време на сервиза.
  • Включенно посещение до обект на клиента за сключване на договор за поддръжка на фискално устройство.
  • Дистанционна помощ през интернет, при наличие на свързаност за целия период на договор.
  • Известяване 7 дни преди изтичане на абонамента чрез SMS, телефон или e-mail.

Цената за SIM Абонамент за пренос на данни към НАП е 60.00 лв. за 12 месеца (една календарна година) и е неразделна част от сервизният договор за поддръжка на касов апарат или фискален принтер. ТЯ Е ВКЛЮЧЕНА В ЦЕНАТА НА АБОНАМЕНТНОТО СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ВАШИЯ КАСОВ АПАРАТ.

Сервизът разполага със шест сертифицирани от Производителя и БИМ професионалисти, които са на Ваше разположение при възникнали въпроси свързани с експлоатацията на устройствата, както и при възникнали ситуации изискващи професионална сервизна намеса. За по-голямо улеснение на нашите клиенти, използваме автоматизирана телефонна централа за приемане на сервизни заявки, консултации или съдействие при възникнали въпроси. 

Онлайн магазин
KASOVAPARAT.BG © 2021