ЗА ВСИЧКИ НАШИ КЛИЕНТИ, КОИТО ИСКАТ ДА СКЛЮЧАТ ДОГОВОР ЗА СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ БЪРЗО ЛЕСНО И УДОБНО .
НАПРАВЕТЕ РЕГИСТРАЦИЯ ЕДНОКРАТНО В САЙТА НИ, ТЯ ОТНЕМА 3 МИНУТИ.
Процедурата е улеснена и не отнема време. НЕОБХОДИМО Е ЗНАЕТЕ СЕРИЙНИЯТ НОМЕР НА УСТРОЙСТВОТО, за което искате да СКЛЮЧИТЕ/ПОДНОВИТЕ сервизното обслужване. ЦЕНАТА Е САМО ЗА ПЛАЩАНЕ С КАРТА ПРЕЗ САЙТА.
Той включва следните услуги:
- Водене на досие на устройстрото (направени промени в данните на устройството, регистрирани ремонти, смяна на собственост, смяна на фискална памет и т.н,) което е задължително съгласно Наредба Н-18.
- Отзоваване и пълно съдействие при проверки направени от Националната Агенция за Приходите.
- Време за реакция при смяна на фискална памет : два (5) работни дни за гр.София и три (5) работни дни за страната.
- Време за реакция при повреда: за гр. София - до 8 часа, за страната - 24 часа
- Време за ремонти: съгласно регламентираните срокове в Наредба Н-18 - 2(два) работни дни за градовете и 4(четири) дни за селата.
- Помощ и консултации по телефон в рамките на работното време на сервиза.
- Помощ и консултации по е-mail в рамките на работното време на сервиза.
- Включенно посещение до обект на клиента за сключване на договор за поддръжка на фискално устройство.
- Дистанционна помощ през интернет, при наличие на свързаност за целия период на договор.
- Известяване 7 дни преди изтичане на абонамента чрез SMS, телефон или e-mail.
ЗА ДА СЕ НАПРАВИ ПОРЪЧКА Е НЕОБХОДИМА РЕГИСТРАЦИЯ.
ЦЕНАТА ЗА ПРЕНОС НА ДАННИ (SIM КАРТА) Е ВКЛЮЧЕНА В ЦЕНАТА НА АБОНАМЕНТНОТО СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ НА ВАШИЯ КАСОВ АПАРАТ.
Сервизът разполага със шест сертифицирани от Производителя и БИМ професионалисти, които са на Ваше разположение при възникнали въпроси свързани с експлоатацията на устройствата, както и при възникнали ситуации изискващи професионална сервизна намеса. За по-голямо улеснение на нашите клиенти, използваме автоматизирана телефонна централа за приемане на сервизни заявки, консултации или съдействие при възникнали въпроси.