Кошница    0
Кошницата ви е празна!
Tremol Магазин

Tremol Магазин

Софтуер за Магазин ТРЕМОЛ

Марка Tremol
Модел Tremol POS
Наличност В наличност
Онлайн Цена: 384.00 лв.
Цена без вкл. ДДС 320.00
-+
TREMOL POS STORE включва два модула: за продажба (касиерско работно място) и Административен модул, за складово управление и конфигуриране на системата.
Модулът за продажба в режим Магазин предоставя възможност за:
  • бърза работа чрез екран чувствителен на допир (Touchscreen);
  • работа с клавиатура и ползване на бързи клавишни комбинации;
  • управление на фискалното устройство за издаване на клиентски бонове;
  • работа с теглови и броеви баркодове;
  • извеждане групи с артикули за бърз избор;
  • възможност за използване на везна за директно получаване на количеството;
  • изготвяне на отчети;
  • търсене на стар бон;
  • корекция/ сторно на артикул;
  • смяна на потребителите (друг касиер, администратор, МОЛ, управител);
  • издаване на фактура директно от фискалния принтер;
  • стойностни и процентни отстъпки и надценки при продажба;
  • служебно въведени и служебно изведени суми;
  • чекмедже;
  • показване на външен клиентски дисплей – ако към фискалното устройство е вързан външен дисплей, показва на него текущата информация;
  • продажба на артикули с рецепта.
  • локални настройки - настройват се устройствата, с които работи POS системата, поредността за отнемане на количествата от складовете при продажба, сканиране за фискални и нефискални устройства (напр. везна) свързани към компютъра, за всяка отделна POS станция, за да може той автоматично да ги разпознае и настрой по подходящ начин;
  • глобални настройки – диапазон на фактурата, период за автоматично архивиране на базата данни, както и папката, в която да се запазват съответните файлове, диапазон на клиентските карти, мерни единици и разфасовки на артикули и др.
  • заявки за доставки – доставки – изписване – брак – инвентаризация.
  • проследяване на финансовите резултати, разплащанията, проформа фактура и свързаните с тях справки за вземания от клиенти и задължения по доставчици.
  • ценови листи – ценовите листи могат да бъдат активирани за определен период от време и за определен часови диапазон както за отделни клиенти, така и за POS станции; създаване на времеви график на валидността на ценовите листи за отделните POS станции;
  • клиентски карти;
  • въвеждане на отстъпка за група клиенти.
  • програмата дава възможност да се води „Дневник за входящ контрол на приетите доставки по НАССP“. НАССР е система, която представлява един ключов момент при решаването на проблемите, свързани с безопасността на храните. Приемането на България в ЕС неминуемо доведе до необходимостта от по строг контрол върху качеството на произвежданите храни. С помощта на воденето на такъв дневник програмата дава възможност за бърз и лесен достъп до по-пълна информация за преработваната, произвежданата или продаваната храна от даден обект.
  • заявки за производство;
  • производство на артикули с рецепта;
  • въвеждане на партиден номер;
  • възможност за разпечатване на Производствен лист, Разход на материали за производство, Разход на материали за производство по рецепти;
  • системата позволява дефинирането на потребители, роли и присъединените към тях права;
  • системата използва архивиращите функционалности на SQL Server 2005;
  • възможност за автоматично архивиране на базата данни без да се прекъсва работата с програмата.
  • оформление и печат на данните от артикули.
  • отчитане;
  • програмиране;
  • сервиз.
  • може да се импортира информация от потребителска бaза данни във формат CSV.
Административният модул се използва за управление на складовата наличност, изграждане на номенклатурите, задаване на права на потребителите, справки, финанси и отчитане на основната документация. Работата с този модул преминава през няколко основни етапа, като се започне от инсталиране и стартиране на програмата, премине през въвеждане данни за фирмата, нейните служители и контрагенти, въвеждане на артикули, доставки, групиране и филтриране на информацията. В него са заложени следните възможности:
Основни настройки на системата
Управление на количествата
Финанси
Ценови листи, отстъпки и клиентски карти:
Входящ дневник по НАССР
Производство
Сигурност
Печат на етикети
Работа с фискален принтер
Импорт на данни

Сходни продукти

Онлайн магазин
KASOVAPARAT.BG © 2024